2 Aralık 2012 Pazar

1 .ps Uzantılı PostScript Dosyalarını Nasıl Açarız?

İnternet üzerinden ders için indirdiğim kaynak bir yazıyı .ps formatında olması dolayısıyla açamadım.Karşıma çok sık çıkan bir uzantı değildi açıkçası. Hakkında biraz araştırdım .ps uzantılı dosyalar, PostScript formatında kaydedilen resim dosyaları oluyorlarmış aslında.Açılması için şu tarz pratik bir çözümle karşılaştım.Bilgisayarınıza, belki de nadir olarak denk gelebileceğiniz bu  tarz bir uzantıyı açmak için , ayrı bir yazılım yüklememek açısından bana da hoş bir çözüm gibi geldi.

http://view.samurajdata.se/  Bu siteye girip internet üzerindeki ya da bilgisayarınıza indirmiş olduğunuz .ps dosyanızı siteye yükleyerek belgenizi görüntüleyebilirsiniz.Ekstra yazılımlarla uğraşmamak için güzel bir çözüm bence.

Bu arada yarın ikinci vizelerimiz başlıyor.Herkese başarılar diliyorum buradan diğer arkadaşlara da kolay gelsin:)Durumumuz aşağıdaki dereceye gelmez , bunu mottomuz haline getirmek durumunda kalmayız umarım :d:D  İyi çalışmalar..




1 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder