20 Ocak 2011 Perşembe

0 Prüfer Kodundan ağaç üretmek istemiyoruz diyenler..

  final haftasının son günü yani yarın, discrete compuutataiionnall  ssttruuccturreee gibi adını henüz tam olarak söyleme başarısında bulunamadığımız bir dersten sınavımız varken duygularımda bir tür patlama, volkani bir durum cereyan etti.(ben de bu durumu paylaşmak istedim..).bu derste prüfer kodundan ağaç elde etmek gibi çok ulvi görevlerimiz var . doğal yaşamdaki ağaçlarla falan bağlantı kurmaya çalışarak natürel bir ortam aa ne güzel gibi birşey değil bu .bir yerde insan beyninin derinliklerine bir yolculuk sanki bir nevi bir kendini keşif.

saçmalamanın derinliklerine ben inedururken diyorum ki bırakın ağaçlar kendiliğinden büyüsün.final haftası söylenen laftan yazılan yazıdan paylaşılan bir iletiden de  pek bir hayır beklenmez zaten:... son olarak diyorum ki dz'den kalmak bir insanı en çok üzen ikinci şeyse birincisi de çok iyi geçen bir sınavınızdan kötü not almaktır.evet..

   saygılar sevgiler.. ...asjnsjnsfsnvnlosfj.........................................(69 tane error verdi hocam bu program yaaa:::D haydi balıkları beslemeye o zaman :.:)

0 yorum:

Yorum Gönder