23 Ocak 2011 Pazar

0 FELSEFE

 Aslında bu konuda başlık açmayı uzun zamandır istiyordum ama en iyi şekilde olmasını istediğimden harekete geçemedim nedense.Benim ilgi alanlarımdan biridir felsefe çok da severim,düşünmek ,aydınlanmak hoş şeylerdir.Bununla ilgili eskişehir'de bulunan bi kursa yaklaşık bir sene kadar gitmiştim hatta ama o zamanlar hazırlık sınıfındaydım sonrasında bölüme geçince bıraktım kursu da ama keşke gene devam edebilsem felsefe hakkında bilgilenmeye.
Bir kitap vardır felsefeyle ilgili henüz okumadığım merek ettiğim alain de button'un Felsefenin Tesellisi adında.Ben hep bu başlığı,bu adı çok sevmişimdir.Felsefe gerçekten tesellidir insanlara her bakımdan yardımcıdır.İlle birinin görüşünü benimsemek zorunda da değilsiniz bu platformda ama sizden farklı düşünen insanlar bile o kadar güzel anlatırlar ki dertlerini o zaman anlıyorsunuz filozofun ne demek olduğunu,kimlerin olduğunu.Hayran kalırsınız farklı düşüncelere bile ,farklı düşünmeyi farklı açılardan bakmayı öğretir felsefe basmakalıplıktan uzaklaştırır insanları.O yüzden elime geçen bütün konularda bütün filozofların yazdığı felsefe kitaplarını zevkle okurum vakit buldukça.Herkese de tavsiye ederim.zor günlerden geçiyorsanız stoacıları okuyun mesela seneka okuyun kendinizi ddaha iyi hissedeceksiniz kesinlikle.Ufkunuz açılacaktır.
Bloğumda bol bol felsefe alıntısı yapmayı düşünüyorum ilerleyen günlerde de.En büyük hobilerimden biri hakkında konuşmak herkesi mutlu eder umarım...
Sevgiler..

0 yorum:

Yorum Gönder