20 Ocak 2013 Pazar

0 Windows 8 Üzerine Visual Studio 2010 Ve Phone 7 SDK'nın Kurulumu

Merhaba :)
Sınavları biten tezi biten bilgisayar temizliğine girişiyor:) Format attık , okulumuzun Dreamspark Premium'undan faydalandık  ,Windows 8 Pro'sunu indirdik kurduk peki şimdi Windows 8' e Visual Studio 2010'u kurmak için yapmamız gerekenler nedir? Visual Studio 2010'da Windows Phone 7.1 uygulamaları geliştirmek için nasıl bir konfigürasyon yapmalıyım diyorsanız , denenmiş önceden yapılmış olaraktan anlatıyorum arkadaşlar:) Ben de bu işlemler konusunda emin değildim 2 gün önce bilgisayarıma baştan bu kurulumları gerçekleştirirken tekrar etmiş oldum paylaşmak istedim.

Öncelikle elimizde neler olmalı onları sıralayayım yemek tarifi gibi olacak bu kurulumları yaparken nelere ihtiyacımız var :)
*Microsoft Visual Studio 2010 tabi ki  :)
*Games For Windows Live diye geçen gfwlivesetup 'ı
*Visual Studio 2010 için  Service Pack 1
*Windows Phone 7.1 SDK 'sı
*Windows Phone 7.1 SDK 'nın update'i 7.1.1

Ben bunları kullandım , sizin belki indirdiğiniz programlarda ara basamaklara gerek olmayabilir bu şekilde bende çalışıyor şuan ama onu kesin söyleyebilirim.

Şimdi kurulum sıralamamız nasıl olmalı peki o da aslında ihtiyacımız olan programlar sıralamasında kurulursa sorun çıkmayacaktır.Yani öncelikle Microsoft Visual Studio 2010 kurulumu , sonrasında Games for Windows Live olarak geçen setup , sonra ihtiyaç varsa Visual Studio 2010 Service Pack 1 'i , ardından Windows Phone 7.1 SDK 'sı ve son olarak bu SDK'nın update 'i olan 7.1.1 kurulursa sorumuzun çözümüne ulaşmış olacağız. Artık Windows 8 işletim sistemli bilgisayarınızda Visual Studio 2010 ile Windows Phone 7.1 ya da normal Visual Studio 2010 uygulamaları geliştirebilirsiniz. Kolay Gelsin :)Şarkımız aşağıdadır , iyi dinlemeler , iyi çalışmalar :)

HOW YOU SEE THE WORLD 
COLDPLAY 





0 yorum:

Yorum Gönder