3 Eylül 2012 Pazartesi

0 WP7 Certification Test Results 5.5.1 Dil Sorunu!!

İyi Geceler,

Windows Phone 7 için geliştirmekte olduğum Sayı Tahmini isimli projem fail olarak sonuçlanıp markete koyamadan geri döndü.Ben de fail olma sebebi hakkında araştırma yaptım sizlerle hem paylaşmak hem de kendi hatamı düzeltmek istedim.Programın markete kabul edilmeme sebebi başlıkta yer aldığı şekilde 5.5.1 numaralı hata yani  :" Comments: The application’s UI text is not localized to the targeted language English." .

Bu hatayı neden aldık ve çözümü nedir?
Öncelikle markete koyacağım uygulamamın Türkçe olduğunu belirtmek isterim.Butonlarda olsun, programın genelinde açıklayıcı kısımlar,uyarılar olsun hep Türkçe olarak yazıldı.Ben programımı markete yüklerken,Apphub'ta language(dil) kısmına geldiğimde sadece İngilizce'yi seçebiliyordum başka dil seçeneği gelmiyordu.Ben de başka dil seçeneği göremeyince mantıksız gelse de İngilizce'yi seçip koymuştum projemi markete, ancak sonradan bana yukarıda belirttiğim hata geldi.Yani benim uygulama dilim ile apphub'ta belirtmiş olduğum language kısımları uyuşmuyordu doğal olarak:)

Benim bu durumda kafam karıştı çünkü uygulamam Türkçe olduğu halde Apphub'ta bunu belirtebileceğim bir seçenek gelmiyordu dil kısmında sonrasında bunun üzerinde araştırma yapmamla cevabı buldum. Çözüm şudur arkadaşlar: projenizi yaparken visual studio kısmında(markete koymadan henüz yapım aşamasındayken) proje isminizin üzerine gelip sağ tıklıyoruz ,burada açılan listeden en sondaki seçenek olan 'Properties' kısmını açıyoruz.Açılan Özellikler penceresinden 'Assembly Information' butonuna tıklıyoruz.Açılan pencereden Neutral Language seçeneğimizi projemiz hangi dilde yazılmışsa onu seçiyoruz dil listesinden.Son olarak projemizi kaydediyoruz. Artık Apphub'ı açtığınız zaman language kısmı otomatik olarak sizin projenin içinde seçmiş olduğunuz dil seçili olarak gelecek. Sorun da bu şekilde çözülmüş olacaktır umarım:))

 Bir şarkı paylaşmadan kapatmak olmaz dedim:) çalışma müziklerimden Pretty Lights-Wrong Platform geliyor :)Kolay Gelsin,iyi çalışmalar...





0 yorum:

Yorum Gönder