4 Temmuz 2011 Pazartesi

0 ESOGÜ READMEE AYLIK SANAL TEKNOLOJİ DERGİSİ

  Merhabalar herkese..
Temmuz ayına girmemizle birlikte uzun süredir yayınına ara verilen üniversitemizin bilişim dergisi Readmee sonunda çıktı.Derginin eski halini bilen bilir.Uzun bir aradan sonra yepyeni bir görsel tasarım ve içerikle tekrar bizlerle olduğu için çok mutluyuz . Dergimize http://www.readmee.com/?p=1713 sitesinden ulaşabilirsiniz ya da ben aşağıya okumak isteyenler için koyuyorum dergiyi direk burdan da okuyabilirsiniz.Yok bizim hala 2011'in Eskişehir'inde evde internetimiz yok derseniz  de anlarız öğrenci kardeşlerimizi :p bu bakımdan isteyenler dergiyi bilgisayarlarına pdf formatında da indirip okuyabilir.Temmuz ayı dergi içeriği şu şekilde olup:

Temmuz 2011 Sayısı Dergi İçeriği:

Kaybolan 6 Yıl ve… ( Mahmut Bulut )
IPv6 ( Pelinsu Önal )
Görüntü İşleme ( Selin Köykıran )
XML Web Servisler ( Derya Gündüz )
WCF — 1 ( Abdulvahap Demir )
Dragon Age : Origins vs. Dragon Age II ( Oğuz Cevizoğlu )
Angry Birds ( Yusuf Kesgin )
Çin Gezim ve Yansımaları ( Ömer Faruk Tunçbilek )

benim de içinde bir yazımı bulabilirsiniz...Ben çok keyifle okudum sizler de beğenirsiniz umarım...
Tekrar görüşmek üzere...:D


0 yorum:

Yorum Gönder