27 Aralık 2010 Pazartesi

12 SQL SERVER MANAGEMENT STUDİO KURULUMUNDA ERROR 29506: ÇÖZÜM

Günlerdir sql server management 2005 kurmaya çalışıyorum windows7 bilgisayarıma ama her defasında 29506 kodlu bir hata alıyordum.Aşağıdaki gibi:
sonunda bugün araştırmalarım sonucu(çok iyi araştırırım:p) çözümü buldum ve sorunsuz bir şekilde kurdum(cümlemdeki ukala ve kendini beğenmiş o lanet olası havayı sezmişsinizdir gülüşümden).şimdi de bunu burda paylaşmak istedim :
aslında iki tane çözümü var gibi duruyor internette araştırınca ama ben en kesin olanı aktarayım sizlere:
1-öncelikle başlat'tan accessories içindeki command prombt'u (üzerine sağ tıklayıp run as administrator olarak) açın.
2-çıkan o dos'un bildik kara ekranına SQLServer2005_SSMSEE_x64.msi setup dosyanız neredeyse oranın adresini yazın yani C:\users\selin\desktop\SQLServer2005_SSMSEE_x64.msi gibi mesela sonra enter'a basın kendiliğinden kurulum başlayacaktır sorunsuz bir şekilde.
boş yere internette gezmekte olan o diğer çözmeyen çözümle :)uğraşmayın sakın hani o UAC(user account control)'yı devredışı bırakmakla ilgili ;)
kolay gelsin herkese veri tabanlı projelerinde.
 


12 yorum:

csharp coder dedi ki...

teşekkürler, bilgileriniz çok yararlı oldu.

selin köykıran dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

gercekten de başka bi yerde aramaya gerek kalmadı :)

Unknown dedi ki...

süpersiniz

Güvenlik Kamera Seti dedi ki...

eyvalah süper ya kısa ve öz

Unknown dedi ki...

BEN YAPAMADIM YARDIM !!!!!!!

Unknown dedi ki...

BEN YAPAMADIM YARDIM !!!!!!!

inciteen dedi ki...

Selin hanım o kadar yardımcı oldunuzki şuanda size evlenme teklifi etmek istiyorum

IPTV EPG Hizmetleri dedi ki...

ADAMSIN ADAAAAAM

Unknown dedi ki...

söylediklerinizi birebir yapmıs olmama ragmen hala aynı hatayı (29506)alıyorum bilgisayarım w7 64bit baska bir sebebi olabilir mi sizce teşekkürler

Unknown dedi ki...

Hele şükür kardeş sağol

Unknown dedi ki...

teşekkürler çok faydalı oldu iyi çalışmalar

Yorum Gönder